woensdag 24 februari 2016

LIVE...radiostilte

Ik heb nu sinds vorige week niks gepost, en het leek mij daarom goed om mede te delen dat ik niet vermist ben :). Haha! Ik heb verschillende projecten die ten einde lopen met als gevolg dat het hier in dit internethoekje even stil is. Zaterdag zal het evenement; 'Talent. Je hebt het!' plaatsvinden. De goodiebags zijn al goed gevuld, het werkboek is klaar om afgedrukt te worden en de aankleding staat in dozen te wachten. Wij gaan aan de slag met een paar talentvolle dames en wij zijn benieuwd welke talenten ontdekt worden. De dag begint met een lekker welkomstdrankje, om vervolgende de mouwen op te stropen en te graven in onze persoonlijke talenten-schatkist. Samen met coach Linda vorm ik een duo om de dames een onvergetelijke dag te bezorgen. Na een twee-urige coachingsessie, gaan we gezellig even lunchen en pakken dan het programma weer verder op. We starten dan met het uitstippelen van een plan omtrent onze talenten. Het wordt een plan dat grote en kleine dromen bereikbaar maakt.  Geen intimiderend schema, maar een mini-stappen plan die leidt tot het verwezenlijken van een leven waar je gebruik maakt van je talenten. Simple as that! ;)  Ik vind het super gaaf om te zien wat Linda allemaal bedacht heeft om de dames te begeleiden naar een talentvol leven. Ik houd mij bezig met de aankleding en geef de workshop waarin we het stappenplan gaan visualiseren en deels gaan toepassen! Hier word ik echt enthousiast van. Mocht je nu denken: Hè, vervelend nu mis ik het!, dan kan je je nog inschrijven voor 12 maart via een link op de Facebookpagina Talent. Je hebt het! Voor de dames die zich hebben ingeschreven: Als ik het werkboek doorlees, denk ik echt je tot opmerkelijke conclusies gaat komen. Ik heb een aantal opdrachten gemaakt en sta versteld wat voor een informatie er naar buiten komt. Ik ga stiekem ook meedoen zaterdag (SSSSST, Niet vertellen aan Linda :) ). Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten