woensdag 6 januari 2016

LOVE...2015
Voordat ik in het nieuwe jaar aan de slag ga wil ik eerst even terugkijken naar een paar van mijn favoriete blog-momenten in 2015. Super bedankt voor het lezen van mijn blog en de betrokkenheid door berichtjes te sturen! Daar word ik echt blij van : ).  Ik heb zin in komend jaar, zeker na alle getrokken enquĂȘte conclusies over blog thema's. Spoiler alert! Wist je dat 80% van mijn lezers het meeste geld uitgeven aan kleding?! Mode is ook 1 van mijn hobby's. Voor het komende jaar wil ik dan ook stiekem een paar mode blogs schrijven. Maar eerst moet ik nog even over mijn camera vrees heen stappen, een toetje of DIY is vaak fotogenieker gebleken ; ). Maar goed, dat komt nog wel (zo stel ik mezelf even gerust : P ). 

Mijn favoriete blogs op een rijtje. Te starten met een eet blog, natuurlijk (ook 1 van mijn hobby's). Een toetje die ik voor Sinterklaas, en mijzelf, heb gemaakt. De beste man heeft het niet mogen proeven, aangezien ik te snel was met het verorberen. haha! Better luck next year, old man ; ).


Van deze foto / blogpost gaat mijn hartje toch sneller kloppen. Niet alleen is dit het begin van mijn liefde voor baarden, maar ook voor mijn nieuwe huisstijl. Grafisch bureau Roger+ zal eind januari mijn nieuwe site open gooien voor het grote publiek. Zo spannend! En zooooo leuk! Hier en daar hebben jullie al stukjes van de nieuwe huisstijl mogen ontdekken, maar de site maakt het compleet. Ik kan niet wachten om via daar te bloggen en mijn nieuwe projecten te uploaden. JEEJ!


Ik mocht dit jaar een workshop geven in een groot interieur warenhuis, genaamd de Woonindustrie. Ik heb daar een workshop gegeven waar je met kledinghangers verschillende decoratie en opbergsystemen items kon maken. We maakten een kalender, pollepel houder, en sierraad display. Voor de mensen die thuis aan de slag wilden heb ik ook nog een magazine houder bedacht. De gratis kalender is nog steeds te downloaden en te gebruiken in 2016! Astu! :)


 Deze soep eet ik nog maandelijks, soms zelfs wekelijks! :)


Zo leuk dat je met zo weinig zo veel kan maken. Deze kledingrek was 1 van mijn DIY's die verrassend leuk uitpakte. 


Het afgelopen jaar was vol met bruiloften die ik heb mogen fotograferen! Deze bruiloft heb ik online gezet, de andere bruiloften moet ik nog (schaam, schaam). Ik ben echt verliefd geworden op deze feestelijke dagen. Wat mooi om te zien dat mensen hun trouw aan elkaar beloven omringd met familie en vrienden. En om daar steeds deel van uit te maken is zo bijzonder! Naast bruiloften zijn de portret, zwangerschap en newborn shoots ook steeds meer geworden. Komend jaar ben ik al voor meerder bruiloften en shoots geboekt, wat een geluksvogel ben ik! 


Hebben jullie ook al in jullie telefoon gedoken en naar het fotoalbum gekeken van afgelopen jaar? Echt een aanrader, dat maakt je een dankbaar mens :) Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten