woensdag 23 december 2015

LOVE....kerstwens

AAAAAH! De enquête kadootjes zijn verstuurd! Zo benieuwd hoe jullie ze gaan vinden. De enquêtes zijn vaak ingevuld, er hebben maar liefst 45 mensen alle 2 de enquêtes ingevuld en ontvangen hierdoor een presentje. De uitslagen waren voor mij best verrassend. Er lezen zelfs mannen mee! Hallo, gentlemen! :) Verder kwam ik erachter dat de diversiteit van het blog juist goed is. Dat jullie de nieuwtjes van mijn bedrijf leuk vinden en dat er heel veel DIY's door jullie thuis gemaakt worden!:) Daar wordt ik nou blij van! Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om het in te vullen! Ik zal morgen laat in de avond een blog posten over de enquête kadootjes. Mochten jullie ondertussen mij willen verblijden met een foto van hoe het kadootje op de deurmat is gevallen of hoe jij het zou stylen zie ik het graag! Stuur een foto naar info@wedefinitely.com of tag mij op facebook of instagram met de naam @ wedefinitely. Dat zou ik leuk vinden! Nu aftellen tot kerst, nog 1 nachtje, dus 27 uur tot het eerste kerstfeestje! Veel plezier alvast en tot morgen met mijn nieuwste blogpost over de presentjes! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten