woensdag 30 december 2015

LIVE...oud en nieuw diy en kerstupdate
Ik hoop dat jullie een leuke en gezellige kerst hebben gehad?! Ik heb deze week, na mijn food coma,  voor de site interieurtips een leuke DIY gemaakt. Want er zijn altijd genoeg ideeën voor een mooi aangeklede kerst, maar hoe zit het met oud en nieuw? Mij leek het leuk om met kleine details te zorgen voor een spetterende avond met gezelligheid en goede gesprekken. Ik bedacht een onderzetter die niet alleen door zijn vorm helemaal trendy is, maar ook nog tot leuke gesprekstof leid. En dat terwijl je een drankje nuttigt! Klinkt goed toch? Neem een kijkje om meer te zien van deze leuke DIY voor oud en nieuw.


Dit zijn wat foto's van de afgelopen kerst. Ik heb de boom versierd met de hangers die ik in een vorige DIY heb gemaakt. Ook heb ik dit keer ansichtkaarten in de boom gehangen. Gewoon, omdat het kan ;). De tafelaankleding was zoals ik al eerder heb verteld in pasteltinten. Mijn nichtje heeft mee geholpen met de tafel decoratie en de naam-driehoeken gemaakt. Mijn lover, Arjan heeft een heerlijke 5 gangen diner  samengesteld en een paar dagen in de keuken gestaan. Ik heb de de We Definitely doekjes, die ik opgestuurd heb als bedankje, ook gebruikt in de tafeldecoratie met daarin een persoonlijk geschreven tekstje.  







Arjan's zalmrilette was ontzettend lekker en de chocolade sachertorte komt nog steeds in mijn dromen voor. Wat heb ik een geluk met mijn keukenprins! En natuurlijk mijn lieve familie en vrienden die deze kerst weer tot een mooie herinnering hebben gemaakt. Ik wens jullie alvast een hele leuke en gezellige jaarwisseling! Xx Devereaux


Geen opmerkingen:

Een reactie posten