woensdag 11 november 2015


LOVE...druk zijn, dat kan anders







'Druk' is het woord wat ik heel vaak gebruik. Vooral de afgelopen maanden zijn voor mij ontzettend druk geweest. Niet alleen in mijn agenda, maar ook in mijn hoofd. Mijn hoofd lijkt soms op een flipperkast en het balletje van gedachten schiet om de seconde een andere richting uit. Mijn to-do-list is langer dan mijn boodschappenlijst, want voor uitgebreid boodschappen doen heb ik het te 'druk'. ;) Een artikel van het NRC kwam langs op mijn Facebook feed. Toen ik het las dacht ik; 'Dit is voor mij!' Maar natuurlijk ben ik niet enige die het druk heeft, daarom deel ik het met jullie. Ik hoop dat jullie er net zoveel aan hebben als ik. 

                                     >>> Ga naar artikel: Alleen sukkels hebben het druk.<<<

Geen opmerkingen:

Een reactie posten