woensdag 28 oktober 2015

LOVE...zwangerschapsreportage
Leuk, leuk, leuk, LEUK!!!!! Dat was het woord dat ik wel honderd keer heb uitgesproken tijdens en na de shoot. Vorige week heb ik jullie het kaartje van Leah laten zien. Toen bedacht ik mij dat jullie nog helemaal niet haar zwangerschapsreportage hebben gezien! (net zoals heel veel andere, new born, trouwerijen en gezinsreportages.. ;) zoveel shoots en zo weinig blog-tijd!). Ik had al gezegd dat ik dit een geweldig gezin vind. En als ik deze foto's bekijk word dit helemaal bevestigt. Leuke, lieve en mooie mensen zijn het. Ik ben blij dat ik dit mocht vastleggen op camera. Dit is zo waardevol, want het leven gaat zo snel en voor je het weet kunnen we deze periode maar vaag herinneren. En dan in toekomst,  wanneer we hierop terugkijken, zal de kleine / grote broer Nick echt gitaarspelen en zullen misschien nog 5 andere kleine zusjes en broertjes naar zijn kunsten opkijken. ;) Bedankt Maarten en Nancy voor deze kans! Xx Devereaux ps: Heb je ook zo'n mooi gezin? Neem dan gerust contact op om te kijken of ik ook bij jullie de tijd even kan stilzetten met een gezinsreportage!

Hier wilde lieve Nick kijken of de camera ook als drumstel kon dienen :). Heerlijk die blik in zijn ogen haha! En papa en mama's gezicht spreken boekdelen. Dit is echt een foto die we later op Nick's bruiloft kunnen uitbuiten samen met een leuke anekdote. Ik kan niet wachten!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten