maandag 5 oktober 2015

LOVE...interieur: 3 stappen voor een ideale ruimte-indeling
Sommige van jullie weten het misschien niet, maar ik ben van huis uit interieur architect. WAT?! Jip, verrassing! Op dit blog zie je voornamelijk al het werk wat ik naast mijn leven als interieurarchitect doe. Maar daar gaat wat in veranderen! Ik mag als gast blogger bij een superleuke interieur website mijn zegje doen. Elke maand zal ik een artikel plaatsen bij 'Interieurtips' met wetenswaardigheden op gebied van aankleding, inrichting en verbouwingen. Deze maand heb ik in 3 stappen uitgelegd hoe je zelf erachter kunt komen wat de meest ideale ruimte-indeling is, voor bijvoorbeeld je woonkamer. Want is het niet herkenbaar dat je in de woonbladen kijkt en dan denkt dat je huis niet goed genoeg is? Vaak ligt het aan onze aanpak, niet aan het huis. Dus ga snel naar het artikel om de ruimtes in je huis op de beste manier in te delen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten