woensdag 21 oktober 2015

LIVE...babykaartje







Mijn lieve nichtje Leah is op 10 september ter wereld gekomen. Ik mocht van mama en papa haar
babykaartje ontwerpen en fotograferen. Dat is zo speciaal! Je mag dan ook even deelnemen in de babybubbel, de tijd lijkt even stil te staan in het huis en in het gezin. Iedereen is verwondert over het mooie nieuwkomertje, je hebt zelfs de neiging om te gaan fluisteren. En in mijn geval iedereen te knuffelen. Je bent ontzettend trots op wat de moeder voor elkaar heeft gekregen, de manier waarop de vader zo liefdevol heeft gesteund. En hoe de grote broer nu al zijn rol inneemt als trotse oudste. Wat een mooi gezin! En wat een geluk dat ik dit babykaartje samen met mijn schoon-broer en zus mocht ontwerpen voor het kleine wondertje Leah. Is ze niet mooi?!  Wil je een ander babykaartje zien die ik heb gemaakt? :) Klik op de link! Xx Devereaux  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten