woensdag 23 september 2015

LOVE...workshop
Daar stond ik dan op het station in Utrecht met een koffer vol met knutselspullen. Ik voelde me als een heel klein dwergje met een hele grote, zware koffer. Met moeite kreeg ik de koffer de trappen op en af getild, balancerend op steeds één been trok ik de koffer steeds een treetje hoger. De liften hadden zich duidelijk goed verstopt, waardoor ik en mijn armspieren besloten het zelf wel te doen. Maar klein duimpje heeft het gered en ze kwam veilig aan bij haar slaapplek! Joehoe! :)

Ik ging vrijdagavond al slapen bij een vriendin om de dag erna heel vroeg te vertrekken naar Nieuwegein. In Nieuwegein ligt De Woonindustrie. Dit is een hele grote interieurwinkel, waar de nieuwste trends op woongebied gepresenteerd worden. Normaal is het alleen toegankelijk voor de zakelijke sector, maar twee weekenden per jaar is het ook toegankelijk voor de consument. Dit gaf wel een beetje een 'Sjakie en de chocolade fabriek'  gevoel toen ik op het grote gebouw afliep. Toen ik eenmaal binnen stond was ik blij met de vriendelijke lach achter de balie. De medewerkster hielp mij naar mijn workshopplekje. Dit keer was zij degene die mijn obesitas koffer naar boven sleepte. HALLELUJA! :)  Op de eerste verdieping aangekomen liet ze mij zien waar ik de komende twee dagen creatief mocht zijn. 

Als ik terugkijk op het afgelopen weekend krijg ik een grote glimlach. Ik heb leuke mensen ontmoet en ik heb ze een handje geholpen met een creatief momentje. De workshop deelnemers konden kiezen uit drie verschillende soorten workshops met kledinghangers. Ze konden een kalender, een pollepelhouder en een sieradenhanger maken. Het was super leuk om te zien hoe iedereen aan de slag ging. Ondertussen vertelde de de deelnemers waar ze hun hangers op wilde hangen in huis en ook wat persoonlijke verhaaltjes. Dat was zo leuk om te horen en zeker heel inspirerend. Iedereen staat zo anders, maar tegelijk zo hetzelfde in het leven. Wat een bijzondere mensen. Met sommige deelnemers ga ik contact houden, en wie weet kan ik hun levenstips ook met jullie delen! :) Maar eerst wil ik jullie wat foto's laten zien van het weekend! 






Terwijl de vrouwen hun creatieve handjes lieten wapperen gingen de heren loungen en op hun gemak  in het Plameco boekje (spanplafonds) kijken.


Bij het geven van deze workshop heb ik veel support gekregen van familie, vrienden en zelfs materiaal sponsoring!  Bedankt Fabritius bouw en interieur voor de materialen! Ilse bedankt voor de kans om een workshop te mogen geven op zo'n mooie locatie...en familie en vrienden (en Ilse!), thanks voor de mental support! Klein Duimpje heeft het overleefd en ervan genoten! Haha. Xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten