woensdag 24 juni 2015

LIVE...celebration kamp
Druk, druk, druk met allemaal leuk dingen. Fotoshoots (Ik heb nog nooit zo'n stapel shoots gehad om te bewerken!), mijn job bij interieur bouwbedrijf Fabritius (hierover een ander keertje), Celebration jeugdkamp (nog een paar weekjes!) en de We Definfitely shop met haar producten. Ohja, en ondertussen zijn we ook rond aan het kijken voor huizen! Jeej!

Dus hier een kort maar krachtig kijkje in mijn leven! Deze afgelopen weken ben ik, en een heel team andere mensen, druk bezig met de voorbereidingen van het Celebration jeugdkamp. De aankleding is wat mij nu het meeste bezighoud. Boven twee moodboards voor de dag en avond. Wat vinden jullie ervan?  Onderstaand test ik wat aankleding met goud, zwart, wit en een kleurtje. Work in progress....



En een tip voor wanneer jet het druk hebt: Neem ook even de tijd voor jezelf. Die 10 minuten bewust genieten van een drankje en tegen jezelf zeggen dat je even niks MOET. Dat kan ook heel productief zijn! Even afschakelen is een must als je het druk hebt, een opgejaagd gevoel helpt namelijk helemaal niet mee met slim plannen en genieten van je leven ;). Proost! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten