woensdag 6 mei 2015

LOVE...portret van een levensgenieter
Een creatief portret van een ondernemende dame. Deze portret shoot heb ik al heel lang op mijn computer staan. Maar dat zien jullie vast wel door alle herfstige blaadjes ;). Op één of andere manier kwam het er steeds niet van om deze met jullie te delen. Het bleef wel steeds in mijn achterhoofd zitten, want de sfeer in de foto's spreken mij erg aan. Linda heeft een leuke spontane blik, een tikje ondeugd erin. En de foto's zijn een beetje dromerig...Kortom de stoere Alice in Wonderland. Of is mijn fantasie nu doorgeslagen?! In ieder geval ben ik blij met de kans die ik kreeg om haar te fotograferen. Ze is een inspirerende vrouw die 'levensgenieten' tot haar vak heeft gemaakt. Ze wilt de foto's gebruiken voor verschillende passies in haar leven, onder andere voor het coachen / inspireren van mensen. De foto's moesten toegankelijk en spontaan zijn en vooral niet standaard...TADAA! 

In deze tijd van internet is een goede portretfoto heel handig als introductie van jezelf naar bedrijven en potentiële klanten toe. Mocht je dus iemand in je omgeving hebben die afstudeert of ook een portret nodig heeft mag je altijd mijn gegevens doorgeven :) info@devereaux-noma.nl. Of je geeft het als cadeautje ;) Xx Devereaux 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten