woensdag 13 mei 2015

LIVE...diy 
Hallo daar! Krijgen jullie ook de kriebeltjes van dit heerlijke weer? Een nieuw seizoen, een nieuw interieur...maar geen nieuw budget om uit te geven. Maar gelukkig zijn er mogelijkheden genoeg om toch weer het huisje fris en fruitig te maken zonder failliet te gaan :). Ik ben echt super goed in het wit houden van mijn was..NOT. Hierdoor was ons dekbed overtrek echt toe aan vervanging of....een opfrisbeurt! Ik heb met Dylon verf het dekbed overtrek gewassen, kleine moeite , groot verschil! De slaapkamer heeft weer een andere uitstraling en het koste weinig inspanning. Ik was wel altijd een beetje huiverig om kleurstof te gebruiken in mijn wasmachine. Maar als je de beschrijving volgt en met waspoeder de tweede was doet is er geen probleem. Ik ben koppig en heb dit uiteraard niet gedaan ;).

Ik heb gespeeld met elastiekjes om een klein patroon op het overtrek te krijgen. Niet te veel, want echt flower power wilde ik niet gaan. Dan gooi je de stof met het opengeknipte zakje Dylon in de wasmachine. Klaar! Ik zou wel de tweede wasmachine met bonte was doen (en waspoeder), want ik heb nu heel veel nieuwe licht roze kledingstukken ;). Durf jij het aan? Xx Devereaux





Geen opmerkingen:

Een reactie posten