woensdag 29 april 2015

LOVE...color

De laatste paar weken heb ik mijn ogen laten zoeken naar roze en paarse kleurtjes. :) Ik had heel lang niks met deze kleurtjes, maar ineens ben ik totally obsessed! Ik ben weer helemaal in contact met mijn 6 jarige zelf :D

Van links naar rechts
(1) Roze vest met vieze snoepjes. Heb je dat ook al eens gehad? Dat je iets eet of drinkt en het is niet wat je verwacht. Zoals 7-up in plaats van water of deze snoepjes..Ik dacht dat het zoete suiker snoepjes waren, maar het was roze pepermunt. Ik heb ze uitgespuugd (en dat doe ik niet snel met eten!). Er ontstond 1 grote 'ERROR' in mijn hoofd.
(2) Voor het eerst in mijn leven voor mijzelf een boeketje bloemen gekocht! Wauw, dat was een hele beleving. Ik ben echt goed bevriend met mijzelf! :)
(3) Een dagje naar Amsterdam. Helemaal blij en trots op de bewoners van deze huizen. Echt leuk dat zij de ballen hebben om hun huis deze mooie kleuren te verven! Een duidelijk geluksmoment!
(4) Bij Sissy Boy in Amsterdam even een lekkere smoothie en natuurlijk food genuttigd. 
(5) Poging voor gezonde ontbijtjes...was een leuke poging....poging, zucht!
(6)Toetje! Met een blaadje....Helemaal leuk als de kleuren matchen.
(7,8) Ik ben voor het eerst in Summum geweest in Amsterdam. Een winkel in de 9 straatjes. Hartenstraat nummer 9 om precies te zijn! Leuke kleding en fijne sfeer. De winkel is in een voormalig kerkje gemaakt, je ziet de oude balken nog zitten. Kon ik hier maar wonen! Zo'n huis zou toch echt de bom zijn?!
(9,10) Bubblicious....is een nostalgie uit mijn kinderjaren. Pijnlijke kaken van het kauwen, overal plakkerige kauwgom in je gezicht. Ik heb het hele pakje op, maar het is ontzettend hard werken om deze harde roze blokken blaas-klaar te maken. Maar ach, de bellen worden enorm groot en iedereen ruikt je van 10 meter afstand. Heerlijk! Totally worth it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten