woensdag 1 april 2015

Love...Liebster Award
 Vandaag deel ik een stukje over mijzelf en mijn leesvoer! Via blogster Wendy heb ik een Liebster award ontvangen. Bedankt hiervoor! :) Naast het teken van waardering krijg je ook 11 vragen mee om te beantwoorden. Hier ga ik dan!

1. Hoe ben je op het idee gekomen om te bloggen? 
Ik was al een tijdje verschillende blogs aan het volgen. Toen begon ik mij af te vragen waar die bloggers de tijd vandaan haalden om steeds een leuke DIY uit te voeren of een leuk stukje te schrijven, naast het hebben van een bedrijf. Uiteindelijk was de conclusie simpel, je kiest ervoor en je gunt jezelf een moment in de week om iets te doen voor jezelf en blogt hierover! TADAA...en het fijne is dat een blog bijhouden de stok achter de deur kan zijn om je hier aan te houden.   

2.Welke artikelen vind je leuk om te lezen bij iemand op zijn/haar blog?
Dit is steeds verschillend! :)...het ligt aan mijn 'mood'. Maar vaak komt het erop neer dat ik een mooie foto of sfeer mij een fijn gevoel geeft en dat ik dan verder wil lezen. Maar ook persoonlijke stukjes waardoor je de mens achter het blog leert kennen vind ik inspirerend. 

3. Hoeveel tijd besteed je per week aan het bloggen?
Ligt aan het onderwerp. Een DIY is vaker uitgebreid door het inkopen, uitvoeren, fotograferen en uiteindelijk bloggen. Dan kom ik uit op 3 tot 5 uur werk. Maar heeeel soms lukt het in een uurtje, het blogartikel bestaat dan uit iets wat ik die week heb meegemaakt.

4. Waar schrijf je graag over?
Ik denk dat mooie foto's wel een belangrijke 'joy' factor geven als ik een blog schrijf. Het maakt dan niet zoveel uit waar ik over blog.

5.Wat is je favoriete kledingstuk?
Mijn suikerspin roze vest. Die kleur laat je smaakpupillen opleven!

6. Wat kan er volgens jou echt niet in een blogpost?
Ik denk dat je alles kan en mag beschrijven in een blogpost (tot een bepaalde grens natuurlijk). Maar zelf lees ik graag positieve dingen, en niet zaken die irritatie en frustratie de wereld in helpen. Een blog bezoeken is voor mij een 'happy corner'.

7. Welke social media gebruik je bij je blog?
Facebook, instagram.

8.Wat is je favoriete drankje?
Uhm...laatst een blog over geschreven. Check it! ;) 

9. Welke drie dingen neem je altijd mee als je weg gaat?
Portemonnee. Lippenbalsem. Sleutels....maar 'altijd' is dan wel sterk uitgedrukt. Ik ben al meerdere keren bij vrienden gestrand(no keys), bij een kassa gestaan en niet kunnen betalen ( ik dacht echt dat ik geen boodschappen ging doen toen ik vertrok, no purse) en met ontzettende, soms gesprongen lippen de dag door brengen (een spontane jas omwisseling, no lipbalm), vanwege de 'niet altijd' factor in mijn vertrek routine. Het is zelfs zo dat het bijna routine is om de deur bijna achter mij dicht te trekken en weer terug het huis in te rennen om weer iets te pakken. Welcome to my life! ;)

10.Wat is je toekomstplan m.b.t. je blog?
Het is leuk om steeds meer lezers te krijgen, dus een groter blog te worden. Maar wat bovenaan staat is dat ik er zelf plezier aan moet hebben.

11. Heb je nog een tip voor andere bloggers?
In mijn kennissenkring zijn in de afgelopen jaren steeds meer mensen gaan bloggen. Wat ik leuk vind is dat deze mensen herken in hun blogs, het is persoonlijk. Ook ben ik dan een beetje trots hoe het beste van hun persoonlijkheid eindelijk voor iedereen zichtbaar wordt en inspireert. Dus mijn tip is: ben vooral jezelf en blog over iets wat sowieso al in je leven zichtbaar is. Je bent vaak specialer dan je denkt!

De bedoeling van een Liebster Award is het doorgeven van de vragen naar andere blogs waarvan jij het waard vindt om via jou netwerk bekendheid aan te geven. Deze blogs en mensen zijn naar mijn mening totally worth om te volgen en beter te leren kennen. Bij deze nomineer ik de onderstaande blogs. Jullie mogen de bovenstaande 11 vragen beantwoorden op jullie blog en ook weer andere bloggers nomineren en een kleine waardering geven voor het bijhouden van hun blog.  


Lieve medebloggers, bedankt voor jullie input in mijn dagelijks leven, ik lees graag jullie blogs met jullie gedachten en ideeën! Blog on, blog on! Xx Devereaux  


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten