woensdag 25 maart 2015

LOVE...een smakelijke reportage
Een paar weken geleden heb ik foto's mogen maken bij het Koffiehoes in Nuth. De naam zegt het al, het Koffiehoes is een lunchroom die zorgt voor een goede koffie. Verschillende manieren van koffie maken wordt hier beoefend, slow coffee, iced coffee, en piston coffee! Maar als theeliefhebber heb ik ook genoeg verse thee smaken gezien die mijn tong enthousiast maken. En als kersje op de taart (letterlijk) kan je ook nog lekkere gebakjes, maar vooral ook smakelijk belegde broodjes krijgen. Mijn collega rijdt hier bijna wekelijks langs om een lekker broodje af te halen, via hem zijn de eigenaresse en ik aan de praat geraakt over het maken van een bedrijfsreportage. Zoek je nog een leuke plek om te high tea-en? Of lekker te lunchen? Dit is zeker een aanrader. Het vrolijke interieur en persoonlijke touch maakt het zeker een leuke en smakelijke ervaring! Ik ga nog eens terug om de zelfgemaakte granola en toffee's te eten. Een glimlach is dan niet uit te sluiten, ook al denk ik dat de plakkerige toffee en stukjes granola mijn smile niet ten goede zal komen. Maar ach...it's totally worth it!  Bedankt Vivianne van het koffiehoes voor deze leuke shoot! Xx Devereaux ps: Als jullie zelf nog een leuke bedrijfsreportage nodig hebben voor promotie of website of als gezellige activiteit.....Pick me! Pick me! Pick me! :)

OHJA! Hier vind je het Koffiehoes : 


Adres: Dorpstraat 43A, 6361 EK, Nuth (Tegenover de kerk)

Tel: 045-5778766



































































1 opmerking:

  1. Hartstikke mooi geschreven Devereaux! Wat was het leuk en gezellig om deze fotoshoot te doen! Ik vind de foto's echt schitterend en ze zullen mooi tot zijn recht komen op mijn website!!
    Groetjes Vivian

    P.s. Geen zorgen over je smile wbt de granola, die is suikervrij:))

    BeantwoordenVerwijderen