vrijdag 2 januari 2015

LOVE...2014
Terugkijkend op het afgelopen jaar, sta ik versteld over wat er allemaal geblogd is. En hoe vaak ik mijn interieur verandert is. Haha! Het was een leuk blogjaar, steeds meer mensen kijken wekelijks mee en geven een reactie. Bedankt hiervoor! Dat jullie betrokken zijn maakt bloggen nog leuker! Ook laten mensen mij zelfs zien hoe ze een eigen versie van de DIY projecten hebben gemaakt, daar word ik helemaal blij van! Deze blogpost is een terugblik op een paar van mijn favoriete momenten, wat was jou favoriet van het afgelopen jaar?


 Hierboven het eerste interieur experiment van het jaar 2014...naar mijn mening is het experiment erg geslaagd. Want ik heb nog steeds plezier van deze washi tape middag. Nu ik kijk naar mijn keuken realiseer ik mij dat er nogsteeds alles plakt en vrolijk uitziet. Go washi tape, Go! Bloglink!

 Ook een dagelijks vrolijkheidsvonkje zijn deze snijplankjes. Bloglink!

 Ohw en deze! Jummie to my tummie! Bloglink!

Deze 'Rara waar ben ik.' was ook erg leuk om te doen. Veel reacties met uiteindelijk de conclusie dat het Nijmegen is :). Bloglink!

 Deze zomer is ons balkon weer eindelijk vaker gebruikt. Vrolijk van de kleurtjes en goed eten waren het zeker geslaagde balkonsessies. Ik ben echt blij dat ik deze DIY samen met mijn broer heb opgepakt. Bloglink!

 2014 stond helemaal in het teken van reizen. Mijn zus en broer hadden ook mooie reizen voor de boeg. Ik heb daarom dit iconen boekje gemaakt. Want hebben we niet allemaal, als vakantieganger,  met handen en voeten wel eens duidelijk moeten maken wat we wilden? Ik zeg dus iconen boekje, en het spelletje hints kan je nog altijd thuis spelen. ;) Bloglink!

Zelf heb ik nog nooit zo vaak in een vliegtuig gezeten en mooie stukjes wereld ontdekt als in 2014. Het hoogtepunt was zeker Nieuw Zeeland en AustraliĆ«. Een droom die werkelijkheid werd. Tot nu toe denken wij er nog dagelijks aan terug. Mooie herinneringen. Bloglink!

 De herfst heb ik dit jaar heel bewust meegemaakt. Foto's maken en bewerken, dit laat je nog meer genieten van alle kleuren. Ik ben ingehuurd voor  fotoshoots en zelf heb ik ook even voor de camera gestaan om de DIY haarbanden te laten zien. Ik zie uit naar de volgende herfst! Bloglink!


Op deze post heb ik nog lang reacties gehad. Jullie vertelde mij hoe jullie zelf hier mee omgaan tot leuke anekdotes, ik heb er van genoten! Wat zijn wij mensen toch interessante wezens! Bloglink!

 En toen kreeg ik weer de kriebels. Tijd voor een witter interieur! :) Bloglink!

De We Definitely Shop is pas gestart. Zie blogpost! Jullie hebben deze warm en enthousiast ontvangen en er zijn al meerdere shop avonden geboekt. Heb je ook interesse of wil je meer informatie? Reageer dan via blog, Facebook of info@devereaux-noma.nl. Wij hebben er zin in! :)



Zie blogpost reportage zonsondergang! 
Zie blogpost reportage voorjaar! 
Zie blogpost reportage zwangerschap!



Een paar fotoreportages heb ik voor jullie geselecteerd. ik ben er nog steeds niet uit of dit mijn favoriete zijn, want eigelijk vindt ik ze allemaal lief, schattig, mooi en spontaan! Maar al deze blogpost waren leuk om te maken. Enkele links heb ik hierboven geplaatst. De reacties op de fotoreportages waren enorm en zeker motiverend om nog meer foto's te maken in het komende jaar! Bedankt hiervoor! Ik ga weer popelend het nieuwe jaar tegemoet met mijn camera in de hand. 



Dit was een greep uit mijn blogpost bak van afgelopen jaar. Blij en dankbaar kijk ik op 2014 terug. Bedankt dat jullie zo betrokken waren! Xx Devereaux



Geen opmerkingen:

Een reactie posten