woensdag 7 januari 2015

LIVE...fotoreportage
EIN-DE-LIJK, kerst is geweest en kan ik deze fotoreportage met jullie delen! Want enkele foto's zijn als kerstkadootje gegeven aan familie. Mijn enthousiasme over deze foto's maakte het moeilijk om het voor mij te houden, maar nu mag het...kijk! 


Zonsondergang met deze lachebekjes was een heel goed idee. Samen met hun knuffels haalde ze de leukste streken uit en hebben zij hun ouders en mij hard aan het lachen gemaakt. Wij, de ouders en ik, konden de kleine heren weer laten lachen bij een kusje tussen mama en papa. Na een half uurtje spelletjes, grappen en grollen beleefd te hebben met de mannetjes had ik alle foto's die ik nodig had. Wat was dit leuk! Bedankt lieve familie voor het vertrouwen en ik wens jullie nog meer schaterlach momenten voor 2015 toe! Xx Devereaux




Geen opmerkingen:

Een reactie posten