donderdag 23 oktober 2014

LIVE...diy
De haren van de bomen worden langzaam geel, rood en oranje. Dus zit er niks anders op, dan mij aan te passen en ook wat kleur op mijn hoofd aan te brengen. Doe je mee? Wij kunnen die bomen toch niet in de steek laten! Spring in je hobbykast van lintjes, kettingen (misschien ligt dat tussen je sieraden of tussen het gereedschap) en ga ervoor! Wat je nodig hebt zie je op de foto's, het is een makkelijke en snelle DIY met heel veel plezier! Veel succes met het aanbrengen van wat kleur op jou hoofd! Xx Devereaux



Nylon lint kan met wat vuur mooi afgewerkt worden. Ze gaat het niet rafelen en behoudt het zijn vorm.
Drie lintjes op een rij. De eerste heb ik gekregen van een vriendin, ik vond het zo'n leuk idee dat ik er maar een paar herfstversies bij heb gemaakt. :)









Geen opmerkingen:

Een reactie posten