woensdag 1 oktober 2014

LIVE...diy
Een persoonlijk kraam cadeau vind ik een uitdaging. Maar gelukkig heeft de Hema mij met deze missie goed kunnen helpen. Ik heb een pakketje gemaakt met Hema spulletjes en op het einde nog een persoonlijke touch er aan kunnen toevoegen. Is er ook een Baby Boem in jou omgeving? Dan is dit misschien iets voor jou?!

Wat heb je nodig van de Hema?

  • T-shirt transfer papier
  • bakpapier
  • naald en draad
  • printer
  • computer
  • een schattig ienie mienie new born truitje
  • cadeaubox 'You are great'

Lees goed de beschrijving van het transfer papier. Knip de transfer zo rond mogelijk af, ik heb er een wolkje van gemaakt. Om de afbeelding of naam extra te fixeren gebruik ik het bakpapier om op het einde de afbeelding nog een keer te verwarmen. Gebruik wel de gladde kant van het bakpapier anders trek je de afbeelding met het bakpapier eraf, en dat wil je niet ;). Wanneer het strijken gebeurd is kan je aan de slag met naald en draad. Ik heb mijn outline van het transfer papier gevolgd en een wolkje geregen, maar je kunt natuurlijk van alles maken!  








Na een half uur knutselen kon ik mijn Hema cadeau festijn in de verrassingsdoos doen. Ohja, vergeet de trotse broer en zus niet in je kraam cadeau. Bij de Hema heb je leuke  kleinigheidjes om ook deze trotse mensjes te verrassen. Veel plezier! Xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten