donderdag 26 juni 2014

LAUGH...

Stiekem Gelukje nummer  61! Met de titel: Stil staan! Sorry, ik kan het niet laten. Het werd weer hoog tijd voor een gelukje.

Soms heb je deze momenten van gelukjes verzamelen gewoon nodig. Druk, druk en nog eens druk. Geen tijd voor vrienden of bezoekjes, want je hebt het druk. Je rent en je holt, maar als je even stil gaat staan en je een geluksmomentje pakt...Dan vraag je je af wat de reden is van al die drukte en het overslaan van die geluksmomentjes. Ik kan wel zeggen dat geld, mijn bedrijf of verwachtingen van mensen de reden is. Maar waar doe ik het voor als een schimmel op een boomstronk of picknicken in de woonkamer, mij echt gelukkig maakt?  Tijd om een ooit toegestuurde kaart /  voormalig levensmotto uit de oude doos te pakken en te praktiseren.

 'Sometimes, you need to step outside, get some air, and remind yourself of who you are and who you want to be.'  

Dus ik ging maar weer eens op gelukjes jacht. Ik heb wilde frambozen gegeten (na drie ben ik wel gestopt, want ik was bang dat ik mij vergiste en dood zou gaan). Wandelingen gemaakt in het park. En ik heb vrienden opgezocht in Amsterdam en Utrecht. Ohja! Ik vergeet bijna de picknick in de woonkamer...en mijn zebrasokken. Xx Devereaux




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten