zaterdag 30 november 2013

 LOVE...hobby
With great pleasure and pride we present to you...Het dansende schilderij! Een aantal weken geleden heb ik met jullie een gelukje 49 gedeeld die met dit schilderij te maken had, kleuren mengen. Ondertussen is het schilderij af en hangt het bij de 'gelukkige' eigenaar. Ik vond het ontzettend spannend of ik in deze post wel het woord 'gelukkige' kon gebruiken voor het woord 'eigenaar'. Want je weet nooit of het in de smaak valt. Maar het dansende schilderij werd warm verwelkomd en hangt nu in haar woonkamer.

KIEKEBOE! It's me! Het is altijd leuk als je schilderij goed combineert met je panty...Ik kon het dus niet laten om 1 te worden met het schilderij en even een vreugde dansje te doen in mijn woonkamer. Of een afscheidsdans voordat het mijn, ineens, kale huis ging verlaten. :)




Het maken van dit schilderij was ontzettend leuk. Maar na meer dan 40 uur ermee bezig te zijn was ik blij dat het klaar was. Het leuke aan schilderen is dat het ontstaat door een opeenstapeling van fouten. Je kunt eindeloos over iets heen schilderen en verbeteren. Het wordt alleen maar mooier en krijgt steeds meer kleurschakeringen. Aangezien ik veel tijd heb doorgebracht met 'het dansende schilderij' en het een goede vriend is geworden, waarmee ik vaak op vrijdagavond een wijntje dronk, moest het een echt 'hart' krijgen. Deze heb ik stiekem in het midden ertussen geschilderd. Hetzelfde als bij de film 'The wizard of Oz' , daar krijgt de stroman ook een hart na het opbouwen van een mooie vriendschap. Bye, bye schilderij...en ik kom nog wel eens op bezoek! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten