dinsdag 5 november 2013

 LAUGH...
Geluk-zit-in-een-klein hoekje nummer 55! Papa-Mama muziek luisteren...Héél lang geleden, in de tijd dat er nog brieven verstuurd werden, bestond er een apparaat die kleine beetjes muziek ten gehore bracht. Het apparaat droeg de naam; platenspeler. Elk gezin had er eentje in zijn bezit. De artiest bracht een singel of album uit op een zwart plastic rondje voor op de platenspeler te leggen. Mijn ouders hebben door dit apparaat een grote invloed gehad op mijn muzieksmaak. En daarnaast ook stiekem  invloed uitgeoefend op mijn voorkeur voor mannen. Mijn eerste grote liefde was Elvis! Wat een gentlemen...de films, muziek, dat lachje. Uren heb ik gekeken en geluisterd naar deze man. Het is verder niks geworden hoor....tussen mij en Elvis. Zijn rock'n roll bestaan was voor mij toch iets te heftig als meisje van 8.

Toen ben ik maar verder gegaan met mijn Johny. Jaja, de John Travolta. Alleen jammer dat hij maar in 1 film speelde waar hij zong en danste. Later heb ik de musical film Hairspray nog uitgebreid bekeken, maar dat werkte niet. Hij speelde daar een vrouw, toen was hij toch minder aantrekkelijk. Maar Elvis zowel als John blijven mij kriebels geven als ik hun plaatje afspeel. En volgens mij, ben ik niet de enige en snapt mijn moeder precies wat ik bedoel. Of mijn vader kriebels krijgt van deze mannen weet ik niet...dat zou ik na moeten vragen ;)

Abba!  Ook voor het eerst gehoord met mijn ouders. En nu, terwijl het regent, maken zij het gezellig in huis. Gelukje nummer 55: Papa-Mama muziek..Mama Mia, here I go again!! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten