donderdag 3 oktober 2013



LOVE...home sweet home 



Gluren  bij de buren. Dat klinkt een beetje negatief, maar is stiekem erg leuk! Uiteindelijk zijn we allemaal best nieuwsgierig naar de levenswijze van de ander. Een huisinrichting kan hier heel veel over zeggen. Dit is mijn huisje: Kom  je gezellig even gluren?
Wij zijn nu druk op jacht naar huizen en voordat je het weet vergeet je hoe je eerste 'echte' woning eruitzag. Dus moesten deze foto's zeker gemaakt worden! Ik zie nu al heel wat dingen die anders zijn, grappig om te zien hoe je interieur meegroeit.  Vintage, retro, natuurlijk en stoer zijn een paar woorden die  in mij opkomen als ik door mijn huis loop. Ohja, en verzamelingen. Met deze gewoonte word je al verwelkomd in de gang. Printjes, herinneringen en gevonden voorwerpen zet deze bij elkaar en ik word blij (ik klap bij de gedachten al in mijn handjes). Tussen de bonte verzameling in de hal is 1 ding zeker mijn favoriet. Het houten blok met onze eerste letters! Deze ringen drager heeft een vriendin gemaakt voor onze trouwdag. 
Hier nog meer verzameldrang. Kunst gekregen van een klasgenootje, oud speelgoed van mijn vader en steentjes van vakantie. Bij elkaar is het een collage van herinneringen.

Om mijn verzamelwoede ietwat te structureren heb ik een wasknijper muur gemaakt. De ene keer is het een explosie van plaatjes en de andere keer wil ik rust in de tent en mogen alleen deze boompjes de show stelen.


Een klok in de badkamer is het beste wat ik ooit heb gedaan aan inrichting. Ik kan namelijk zo genieten van een goede douche dat 'tijd' dan niet meer bestaat. Sinds deze klok hier hangt, heeft de wereld meer water en kom ik niet meer met verschrompelde vingertoppen uit de douche. :)   

Kan je niet genoeg krijgen van gluren? Bij deze vriendin kan je verder gaan! Een blog en winkel helemaal geweid aan haar levensstijl en huisje! Ik ben trouwens ook ontzettend nieuwsgierig hoe het bij jullie thuis is. Voel je dus vrij om een fotootje te sturen naar info@devereaux-noma.nl! Gewoon doen! ;)Xx Devereaux 

1 opmerking: