maandag 9 september 2013

LIVE... diy
Als je de bovenstaande foto zou lezen als een grafiek zou het perfect passen bij de manier hoe ik doe jaarplannen. Eerst heb ik overzicht en vervolgens ben ik het weer kwijt in letterlijke en figuurlijke zin. In een goede bui schrijf ik dan mijn planning op een los blaadje en vervolgens leg ik het ergens neer...tja en dan kan je het al raden. Kwijt, alles kwijt...structuur woeshj zo de deur uit! Dus ging ik aan de slag met het maken van een jaarplanner, waar mijn losse blaadjes vastgepind en wel niet meer kwijt raken. Hopelijk zal dit de jaarplanning van mijn bedrijf / leven helemaal ten goede komen! Ook behoefte aan wat structuur of gewoon een leuk prikbord? Kijk dan naar wat je nodig hebt:

  • Een vintage prikbord, nergens te vinden? Een mdf plaat bij de bouwmarkt zou ook perfect werken!
  • Tape
  • Zwarte verf
  • Kwast
  • De maanden uitgeprint evt. op fotopapier
  • Kleine witte blaadjes   
  • Spelden




Zoals je al bij de eerste foto zag heb ik met tape een zigzag patroon gemaakt om tussen te verven. Ik heb niet alles vullend geverfd, omdat ik een stoerdere uitstraling zocht. En...niet netjes hoeven te werken is vaak veel leuker :).



Prik met kleine spelden de maanden op het bord en prik wat extra spelden in de hoek. Kleine blaadjes erbij vastpinnen en...plannen maar! Deze DIY is snel en gemakkelijk, dus ga aan de slag en het klusje is in een oogwenk geklaard! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten