maandag 30 september 2013

LAUGH...












Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 51! De laatste...Dit woord zet mij er toe aan om 10 keer meer bewust om te gaan met tja...van alles! Het laatste snoepje, voordat je veel gezonder gaat eten. De laatste vakantiedag. De laatste keer lopen op je lievelingsschoenen, want de hakken zijn zo scheef dat je o-vormige benen hebt. En wat betreft deze blogpost, de laatste zonnestralen! 

Ja lieve mensen, het is gebeurd. De herfst is in ons midden, de koelte komt steeds dichter bij. Langzaam mogen wij de gezelligheid weer in huis zoeken en de verwarming mag weer zonder schuldgevoel aan. Maar zomer, oh zomer, mijn geliefde zomer, je was zo fijn! Daarom ga ik nu zo veel als mogelijk naar buiten om afscheid te nemen van de warme zonnestralen en de open jas. En als je dan voor één van de laatste keren bewust geniet van het laatste restje zomer kan een klein rondje in het park best bijzonder zijn. 
Al eens een wolkenhemel gezien gevangen in een plas water? :)

Of gezichten ontdekt in de reflectie van golven? 

Of dansende bomen op de grond?


Na heel lang silhouet jagen, zag ik uiteindelijk mijn eigen voeten....toen was ik niet meer te stoppen! Want als de zon het dadelijk het niet meer 'doet', is buiten fotograferen minder leuk. Dus daar stond ik dan, blootsvoets nog wat spontane productfotografie uit mijn schoen te schudden! ;) Xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten