woensdag 19 juni 2013

LOVE..kleding

De afgelopen weken/maanden zijn hectisch en heel leuk geweest. Omringd door leuke en lieve mensen heb ik aan de promotie van mijn producten gewerkt. Vandaag heb ik de tijd genomen om terug te kijken. Omdat beelden vaak meer vertellen dan woorden heb ik hier een aantal foto's gepost. Ik had nog veel extra fotomateriaal die nog geen plekje had op het web...dus deel ik het graag via mijn blog met jullie! Hieronder zie je hoe:  1. Assepoester haar Shoe / Embroidery verliest, 2. Fotoshoot op locatie in Maastricht, mooie vloer / leuk laarsje...heel mooi model! 3. Mijn zus is alweer slachtoffer als model met de nog uit te komen Bag / Dye! 4. Een kleurrijk armbandje met een goede boodschap, 5. Meerdere kleuren op de arm van zus, staat haar goed! 6. Mijn favouriete armband met een gedroogd bloempje,  het gedroogde bloempje heb ik gekregen van mijn schoonmam, 7. Afsluiting van een modeshow waar voor het eerst de Maxi dress / Dye en de Dress / Dye te zien waren! En ook nog eens gedragen door super lieve en enthousiaste meiden! :)  

Meer zien? Klik hier!
Meer zien? Klik hier!


Meer zien? Klik hier!

Meer zien? Klik hier!

Meer zien? Klik hier!

Meer zien? Klik hier!
Als ik terugkijk ben ik heel dankbaar. Ik ben omringd met leuk, lieve en creatieve mensen waar ik mee samen mag werken. Ik kijk terug op momenten van schaterlach en lange nachten doorwerken. Ik leer steeds nieuwe mensen kennen en sta versteld hoe behulpzaam en meedenkend iedereen is! Ja...life's good! Ik heb weer zin in de volgende creatieve achtbaan...Binnenkort zal alweer de wintercollectie uit komen! Jaja...ik heb al poging gedaan om het te dragen, maar uiteindelijk gaf ik mij gewonnen. 'Winterkleding is toch echt voor de winter gemaakt, Devereaux!'. ;) Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten