zondag 30 juni 2013

LAUGH...
Gelukje nummer 43! Een cijfer die aangeeft hoe hard je gewerkt hebt! Ik heb net mijn tweede klosje garen van mijn naaimachine gehaald...Uit nieuwgierigheid keek ik op de verpakking, 400 meter! Dat betekend dat ik in de afgelopen tijd, waar ik 2 klosjes garen heb verbruikt, 800 meter garen heb genaaid voor de jurkencollectie! Dat is bijna een kilometer! Meestal praat je over meters en kilometers bij sport, 800 meter atletiek, 800 meter rennen of zwemmen. Helaas ben ik niet een sporter vanuit mijn pure instinct, dus dan maar de belonende meters tellen bij andere zaken! Vanuit mijn ware aard zou ik ook niet graag iets doen wat zweet opwekt of een hogere hartslag. Nee, geef mij maar een stoel, een pedaal en een naaimachine en ik maak wel kilometers, zonder nare geurtjes, gehijg en dierlijk geslurp aan een waterflesje. Ik vraag mij nu af of daar ook een gsm-applicatie voor is..naast de Nike runner app. Hmz, de Singer sew app? Dat zou ik wel leuk vinden voor op Facebook! Devereaux heeft vandaag 300 meter genaaid, inclusief een naaiplattegrond natuurlijk ;) Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten