woensdag 12 juni 2013

LAUGH...






Gelukje nummer 41! Het nieuwe 'hebbeding' bevalt goed! Soms heb je dat; grote twijfelmomenten..Tenminste ik wel. 'Heb ik het nodig?'. 'Ga ik het vaker gebruiken?'. En als je op een rommelmarkt staat...'Doet dat ding het wel?!'. Mag ik je even voorstellen aan mijn nieuwe aankoop RICOH! Een old school camera! En hij werkt....pfjieuw, dat is nog eens een meevaller! Toen ik met de kleine Ricoh thuis kwam waren vrienden, familie en manlief hoogst verrast. Dit gebeurd ook weleens na het kledingshoppen, maar dan ben ik iets meer zeker over mijn keuzes. Dan maak ik ook graag gebruik van de zin: 'Dit bepaal ik zelf wel!'. Maargoed, van deze camera aankoop was ik nog niet helemaal zeker. En het werd steeds spannender toen het als een 'Devereaux-actie' werd bestempeld. Deze acties staan bekend als komisch, spontaan en absoluut niet doeltreffend. Maar wat is het dan een grote opluchting als 'het ding' wel werkt en ik het ook nog eens vaker gebruik! Ik ben helemaal blij met mijn retro pics en ik kan niet wachten om ook mijn producten hiermee te fotograferen. Ook weleens een aankoop gedaan waarvan iedereen iets minder enthousiast was? Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten