maandag 13 mei 2013

LOVE...kleding
Zoals jullie al weten ben ik een voorstander van printjes. Printjes in je interieur, printjes in je kleding, simple as that! Ik heb deze stipjes rok al van vorig jaar, maar hij blijft leuk! En de mix van patronen maakt het nog vrolijker. Niet te vrolijk, want ik wil niet als een pipo uitzien... 

Mix and match! Het kan allemaal :)
Hmz...ik denk dat ik toch stiekem inspiratie heb gehaald uit de oude kinderserie Pipo de clown en Mamaloe. Ik heb deze serie niet heel veel gezien, maar de kleding en vrolijkheid zijn mij zeker bijgebleven. Vind je dit ook een nostalgisch leuke stijl?! Voor in je interieur of voor in je kledingkast..ik zeg beiden! Dan heb ik misschien nog een paar winkeltjes die je MOET bezoeken. Juffies Warehouse in HaarlemPolka dot in Haarlem en  voor interieur en kleding is er Eigenwijs in Heerlen en Festen in Maastricht! Dus ook al ga je naar noord of zuid, met deze stijl, kom je er wel uit! En dat rijmt...xx Devereaux  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten