woensdag 29 mei 2013

LIVE...knutsel
Deel 2 van het geven van een geld cadeau! Geld geven bij dit knutsel idee is een optie, ik heb nu voor een ringetje gekozen :). Een saai doosje zag ik niet zitten dus moest ik weer aan de slag..JEUJ!! Ik heb enkele rozen gedroogd en aangezien ze heel prachtig wachtend in een kommetje liggen, moest en zou ik een roosje gebruiken!

Wat heb je nodig?!

  • Satéprikker
  • Gedroogde roos
  • Was of oude witte kaarsen
  • Lint
  • Plakband
  • Een persoon aan wie je dit cadeau wil geven ;)
Ik heb oude kaarsen gesmolten. Je kunt zien hoe je dat doet bij deze blogpost. Knip de roos af en doop het in de warme was. Even laten drogen....Plak de roos vast aan de satéprikker. Draai het lintje om de satéprikker heen en plak deze vast. Schuif een gedroogd blaadje tussen het gewikkelde lint in...Klaar!! Voeg iets leuks aan het roosje toe zoals geld, ring of tegoedbon en je hebt een geslaagd cadeau...Have Fun. Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten