donderdag 9 mei 2013

LIVE...diyHallo! Een tijdje terug heb ik het project slaapkamer weer een stukje verder aangepakt. Ik ben helemaal weg van patronen en moet en zal dit ook in mijn huisje terug laten komen! Ik heb nu een wit Ikea kleedje bestempeld met driehoeken. Ik zeg nu wel ik , maar het was een 'wij 'project. Erg leuk en ging daarom lekker snel. Stempelen met mijn little brother! Nice! En weer een stukje verder met de slaapkamer :)

Wat heb je nodig?! :
  • Foambord, daar kan je een stempel van maken.
  • Plakband
  • Textielverf
1. Snij een driehoek uit je foambord. 2. Plak banen tape over het kleedje, deze zullen je helpen een recht patroon te maken. 3. Test je stempel uit op papier. 4. En nu het echte werk...stempelen op het kleedje. Stempel, stempel, stempel, fun, fun, fun!





3 opmerkingen:

  1. heel leuk!ziet er stoer uit met die tak en dat kleedje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja erg blij ermee...ben nu stiekem weer rond aant kijken wat ik nog meer kan bestempelen..zo makkelijk en leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En iedere keer wanneer je je kleed ziet, denk je ook aan je broertje ;-)
    LOVE LAUGH <3

    BeantwoordenVerwijderen