woensdag 8 mei 2013

LAUGH...
Geluk-zit-in-een…glas nummer 21! Ik heb weer iets nieuws ontdekt en ik ben nu een klein beetje verslaafd. Ik meng mijn Carvan Cevitan aardbei niet meer met water, maar met melk! Een rietje erbij en ik ben helemaal happy! Het heeft iets weg van een milkshake, maar dan in een gezonde versie. Tenminste dat denk ik, ik ben helaas geen professor in gezond voedsel of drank. Maar laat mij maar in de waan, mocht het niet zo gezond zijn. Ik slurp toch verder…dit gelukje is niet van mij te scheiden.
En...ik heb een nostalgische ontdekking gedaan! Dit deed ik als kind  weleens, maar volwassen doen had deze hobby even  op een laag pitje gezet. Je kan bellen blazen in melk! Ik heb weer een nieuwe hobby erbij en nog meer geluk ;)  xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten