dinsdag 7 mei 2013

LAUGH...
Geluk-zit –in-een-klein-hoekje nummer 20! Bomen die in bloei staan. De bloesem die je ruikt en ziet rondom deze jaargetijde is zo mooi! Daar kan ik echt van genieten. Het is net alsof de natuur een feestje viert en alles heeft versierd. Het feestje is uitbundig en iedereen is uitgenodigd. Ik mis alleen het eten en drinken, maar daar zorg ik zelf wel voor. Met mijn picknick mand  in de hand of het bestelde drankje op terras gaat het feestje door tot in de late uurtjes. Maar zoals bij elk uitbundig feestje is er ook een minder bedeelde partij…Terwijl ik aan mijn drankje nip, hoor ik om mij heen gesnotter en genies, de slachtoffers van de hooikoorts. Ze zijn net zo aanwezig als de bloeiende natuur. Dus hier een hopelijk klein gelukje voor alle hooikoortsers, alles heeft een einde op deze aardbol en zo ook de lente! Kop op, jullie kunnen het! Nog een paar snotters en dan is het weer voorbij…Ik zal het jullie niet kwalijk nemen wanneer jullie een vreugdedansje doen als de bloempjes weer weg zijn. Ik zal ondertussen mijn vreugdedansje nu al doen, dan lossen w e elkaar af? Ok?! Xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten