vrijdag 31 mei 2013

LAUGH...

Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 35! Teatime! Soms heb je dat…iets wat gister nog normaal was kan ineens veranderen in een ware traktatie. Alle zintuiglijke prikkels kloppen en komen in één moment samen. En BOOOEM, genot, vreugde en de vraag; ‘Waarom  heb ik dit niet eerder…?’, komen naar boven! Op de foto zie je een kopje bosvruchtenthee met een schepje honing. Ik zit op het terras buiten in de zon(jaja, soms heb je die momenten in Nederland). Ik zie mijn grijze, beetje aangetaste, nagellak die past bij de broek van manlief. Een groep goed geklede dames loopt voorbij, ik laat mij inspireren. Ik adem  één keer diep in en nip aan mijn thee. De warme vloeibare massa glijd langs mijn tong mijn keel in en laat een laagje fluweelzachte en zoete honing achter in mijn mond. Ja, het waren de perfecte prikkels op het perfecte tijdstip in een nog betere omgeving! Heb jij dit ook weleens meegemaakt? Xx Devereaux

1 opmerking:

  1. Na een hele drukke, stressvolle tijd eindelijk een weekje vakantie. En dan zit je samen met je mannetje op het terras van een heel ouderwets hotelletje in Sauerland. Oerdegelijke en zeer vriendelijke bediening van de 'vrouw des huizes', compleet met wit schort en flinke blote bovenarmen. Een lekker warm zonnetje, het avondeten is besteld, de koffers staan op de kamer en dan: een heerlijk getapt donker biertje van het vat. Die eerste slok! Ultiem!

    BeantwoordenVerwijderen