woensdag 29 mei 2013

LAUGH...

Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 33! Een toevallige voorbijganger! Zeg maar 'Hallo!' tegen deze kleine kever a.k.a. Berkensigarenmaker! Ik zat in de auto toen deze kleine vriend of vriendin (geslacht herkennen blijft moeilijk bij kevers) mij een bezoekje bracht. Normaal ben ik niet zo gecharmeerd van insecten en is mijn reactie; 'Ga weg! / Ga dood! / Laat mij met rust!'. Terwijl ik dit roep zwaai ik meestal met mijn armen en pas vervolgens de ik-ben-dood techniek op de grond toe.  Maar bij dit kevertje was ik meteen verkocht! Ik heb geen gekke dansjes gedaan of de vloer van dichtbij gezien! Dit kon ook niet, want ik zat in de auto..Maar je snapt wat ik bedoel?! Kijk eens naar dat snoetje! Het kevertje doet mij denken aan een mini miereneter. Ik heb 15 minuten met het 'beessie' gespeeld/fotoshoot gehouden en toen was het tijd om afscheid te nemen. Dit 'beessie' scherp op de foto te krijgen was helaas een te grote uitdaging, aangezien het duidelijk een ADHD'ertje was. Daarom heb ik foto 2 van het internet geplukt! Maar dit maakt het geluk niet minder...De Berkensigarenmaker ontmoeting, zeker goed voor het 33ste geluk :) Xx Devereaux    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten