dinsdag 28 mei 2013

LAUGH...

 
Gelukje numero 32! Het begin van een nieuw idee! Met de nadruk op BEGIN. Ik ben een echte verzamelaar, al voordat ik weet waarvoor ik het verzamelproduct ga gebruiken heeft mijn nieuwe aanwinst al een plekje in ons huis. Het begin van een nieuw idee is gemaakt en deze gedroogde roosjes voelen zich al helemaal thuis! Home sweet home! Als de roosjes eenmaal hun plekje vinden in ons huis zijn ze net als een nieuw gezinslid. En een nieuw gezinslid zal ik nooit de deur wijzen of vaarwel zeggen. Tot de dag aanbreekt en de roosjes zijn uitgegroeid tot een volwassen en uitgevoerd idee...dan neem ik afscheid en gaan zij met hun nieuwe eigenaar mee. Maar voor nu is dit nog niet aan de orde, het zijn nu gewoon roosjes die lekker doelloos in een kom liggen! Zo fijn dat het begin begint bij het begin van een idee! ;) xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten