maandag 20 mei 2013

LAUGH...
Geluk-zit-in-een-klein-hoekje nummer 29! Het afsluiten van een periode. Hoe leuk het begin van een nieuw avontuur is, gelijk kan ook de vreugde zijn als het avontuur ten einde is. Het begin is spannend en het geeft een vrij gevoel, niets is uitgesloten en alles kan. Maar aan het einde kan je terugkijken, bezinnen en verwerken. Ik heb vandaag bij KUS mijn jurken en beeldmateriaal opgehaald, het einde was gekomen van de expositie. Ik krijg nu nog de kriebels in mijn buik als ik bedenk wat ik de afgelopen maanden heb mogen doen! Ik kijk terug op een periode van bedenken, uitvoeren, promoten en rond rennen als een kip zonder kop. Ik werd gevraagd of ik mee wilde doen bij de TOOT expositie met verschillende creatievellingen. Van het één kwam het ander...en TADAA een jurken collectie was geboren! Als klein meisje droomde ik al om kleding te ontwerpen, maar dat het moment nu al is aangebroken?! Dat is ongelofelijk…Om het verhaal af te maken werd ik kort daarna (of eigenlijk tijdens) gevraagd om samen met Meraviglia een modeshow te organiseren! Je kan begrijpen dat het een geweldige dolle periode is geweest! Maar nu de rust is wedergekeerd heb ik alle ruimte om na te genieten. De eerste jurken zijn al verkocht en ik kijk nog steeds terug met verbazing...wat een geluk dat bij het afsluiten van een periode ook het werkwoord 'terugkijken' hoort! xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten