dinsdag 14 mei 2013

LAUGH...
Gelukje numero 25 alweer! Ik en mijn 'gelukjes' vieren vandaag onze zilveren huwelijk! Ik vier dit met een stukje chocola tijdens het bloggen en als kers op de taart geniet ik van de foto. Waar zou dit gelukje over gaan denk je? Muziek?...Nee. Festival?...Hmz, misschien een beetje. Kijk nu eens heel goed!.......Ja, mensen! Verschillende typetjes, maten en humeuren. Een waarlijk kijkfestijn! Ja, ik ben ook 'zo' eentje. Een mensenkijker...Ik let op kleding, kapsels, houdingen en gezichtuitdrukkingen. Kortom, ik ben op zoek naar inspiratiebronnen. En ik gluur dan ook wat af...Soms kijk ik zo lang dat mensen zich ongemakkelijk voelen, ik heb dit dan echt NIET in de gaten. 1 keer was het zo erg dat iemand mij vroeg of ik met mijn arrogante kop de andere kant uit kon kijken. AUCH! Daar sta je dan met je goede fatsoen en positieve gedachten! Ik heb toen stamelend uit proberen te leggen dat ik haar broek leuk vond. (En geloof mij, dit kwam niet over.) Zoals ik al zei ben ik op zoek naar inspiratie, dus positief! Alleen jammer dat mijn kop dat dan niet weerspiegeld. Dus doe ik nu vaak mijn best om te glimlachen tijdens het staren. JAJA! En als ik goed in mijn velletje zit deel ik zelfs complimenten uit...the better version of me :) xx Devereaux

1 opmerking:

  1. Dat staren herken ik wel ja :-)
    Ook heerlijk om te zien wat anderen wel durven te dragen wat ik 20 jaar terug had willen dragen en niet durfde te dragen en nu niet meer kan dragen #kenjeleeftijd#

    BeantwoordenVerwijderen