maandag 13 mei 2013

LAUGH... 
Geluk nummer 24! Het uitproberen van een nieuwe snack! Ik had wel vaker gehoord van de vrucht vijg, maar had nog nooit persoonlijk kennis gemaakt met deze zoetigheid. Je kunt vijgen eten in de gedroogde en verse versie, beiden heb ik uitgeprobeerd. En ik zeg: It's a treat! Ik was aangenaam verrast...Vooral bij de gedroogde versie. Ik vond het meer lijken op een stukje mummie dan een stukje gedroogd fruit, dus moest even over de drempel van mijn fantasie stappen. Als een volwassen en nuchter persoon zonder fantasie ben ik deze uitdaging te lijf gegaan. Eerst een klein hapje, je kauwt heel langzaam (Dit in het geval dat het goedje direct uitgespuugd moet worden.). Je zoekt oogcontact met de ander, een klein stilte moment valt. En knikt dan instemmend! Zo gaat een geslaagde etenswaren onderzoek. En vervolgens om af te sluiten bedenk je in welk gerecht je het product kan verwerken. De gedroogde versie is erg zoet, vergelijkbaar met een gedroogde dadel, maar dan met knapperige pitjes. Mij lijkt het lekker in een muffin of in een heerlijke salade! En de verse versie...was licht zoet,zacht en sappig. xx Devereaux 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten