donderdag 18 april 2013

LOVE...kleding
Thrifting deel 2! Een weekje geleden heb ik jullie verteld over mijn tweedehands avontuur, LOVE...thrifting deel 1! Maar nu eerst....
Een verhaaltje!
  1. Er was eens een meisje, die checkte een hoedje. Eerst van een afstandje.
  2. En daarna van dichtbij...
  3. Hij was zwart en het hoedje had de goede maat!
  4. Het hoedje was precies wat ze al heel lang zocht. En bij deze markt was het eindelijk gelukt! Tenminste..als de prijs niet te hoog is!
  5. 'Mevrouw hoeveel kost deze?': vroeg ze gespannen.
  6. '15 euro'; antwoordde de vrouw vriendelijk. Het meisje keek bedroefd..'Ik heb alleen nog maar 8 euro in mijn beurs'. De vrouw keek naar het hoedje, daarna naar het meisje. Haar gezichtsuitdrukking was bedenkelijk. 'Goed, voor deze keer dan' ; zei ze. Het meisje sprong een gat in de lucht! Joepie! Ze had eindelijk DE hoed.
Een groot deel van de kleding/accessoires die ik hier aan/om heb is van markten en vriendelijke gevers! De ring en het horloge heb ik gekregen van mijn moeder en tante. De ketting heb ik van mezelf gekregen!:) Human / Nature, Copper / Leaf De hoed, vest en laarzen heb ik gevonden op verschillende markten. De markten die in dorpen worden gehouden zijn vaak het leukst. Vaak doen de inwoners daar hun mooiste familie bezittingen weg..Weer een plekje vrij in het huis, terwijl ik helemaal blij ben met mijn nieuwe unieke aankoop! xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten