maandag 29 april 2013

LIVE...home diy

Hallo! Vandaag weer een leuk '1-2-3 en klaar!' ideetje. Heb je behoefte aan wat groen in je huisje? Ik ook,dus ging ik aan de slag! Ik had een heel leuk berichtje gezien op Facebook een tijdje terug. Ik volg Mister Finch op Facebook, een kunstenaar die zich laat fascineren door de natuur. Klik hier om meer te zien! Nu heb ik zijn natuurpotje nagemaakt, en later als ik groot ben wil ik ook zo'n dier maken die levensecht uitziet! :) Dan kan het diertje mij vergezellen als ik thuis aan het werk ben...Ik verheug mij er nu al op!
Wat heb je nodig voor een natuurpotje:

  • Een glazen potje
  •  Een stukje natuur
 Ik heb het potje hier omgekeerd op een mooi stukje mos gezet in 1 van onze plantenbakken. Met een mesje er even langs en klaar! Wel merkte ik dat de grond niet al te nat moet zijn om condens te verkomen. De potjes  staan nu al een paar weekjes in een kastje en het ziet er nog steeds gezellig uit! Echt een aanrader voor leuke hoekjes...have fun! xx Devereaux




1 opmerking: