donderdag 18 april 2013

  LIVE...home diy
Ineens heb je het! Je kijkt rond en dan denk je: 'Nee dit MOET anders!'. En als een vrouw iets in haar hoofd heeft, krijg je het er niet makkelijk uit. Herkennen jullie dit?! Ik had mijn zinnen gezet op de slaapkamer. Hij was best leuk, maar het kan altijd beter! We hadden voor de slaapkamer alles bij de ikea gekocht, waardoor ik het persoonlijke tintje miste. Ik ben nu steeds beetje bij beetje dingen aan het veranderen/maken. Ik heb de kasten al gepimpt door een eigen hanggedeelte te maken. LIVE...De kast. En nu is het zover! De headboard van het bed is eindelijk mijn nieuwste slachtoffer. :) Ben je ook toe aan een nieuw headboard?...volg de aanwijzingen!

Wat heb je nodig?:

  • Schuim
  • Sterke draad evt. lijm (ligt aan je bestaande headboard)
  • Stof
  • Knopen

1. Bevestig de schuimrubber tegen het bord.
2. Naai een hoes voor het bord. Ik heb de stof over het bord gegooid en vervolgens heb ik het overgetrokken. Ik heb niet veel extra stof gepakt bij het omnaaien, zo zal de hoes goed gespannen zijn. 
3. Trek de hoes over het bord en zet deze vast.


 En nu komt het leukste gedeelte! Het versieren!
4. Zoek leuke knopen uit en...zakjes zijn handig en geven iets stoers. Helaas heb ik afscheid moeten nemen van mijn leren jas...maar de opoffering was het waard! Nu hopen dat mijn ouders deze blogpost niet lezen...haha. Dan zien ze hun kado in stukjes hangen. Maar ach, ik gebruik de jas wel, maar op een andere manier ;).
 Before...After!!
 Ik ben ZOOO tevreden met het resultaat! En de weg er na toe viel echt mee! 2,5 uur verder en het was af! Wel 1 jas minder en een paar kledingstukken die knopen missen, maar het was in 2,5 uur gemaakt! En ik slaap nu veeeeel beter :P. Sweet Dreams! xx Devereaux 

1 opmerking:

  1. wat leuk !!!!
    helemaal stoer, niet te mushi mushi vrouwelijk en toch helemaal hip!
    ik zeg geniaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen