zaterdag 9 maart 2013

LOVE...kleding

Afgelopen dagen was het zo mooi weer..en ik dacht: ‘De vogeltjes fluiten! Zo heerlijk! Door deze zomerse klanken krijg ik helemaal zin om te knallen met kleuren. Met ontzettend FEL ROZE!’ Weet je nog dat ik voorzichtig met kleurtjes bezig was in 1 van mijn LOVE... posts? http://lovelivelaughandblog.blogspot.nl/p/love.html Maar nu heb ik mijn kleurenangst overwonnen en ga ik ervoor! Wel probeer ik maar 1 fel kleurtje te dragen om niet vergeleken te worden met een neon uithangbord ;).

Maar nu dat het vandaag weer wat regenachtig is in Brunssum en de vogeltjes weer stil aan het schuilen zijn…Ga ik voor FEL ROZE! Ach ja, so what?! Wie neemt fluitende vogeltjes nou als leidraad voor zijn/haar kledingkeuze? Het setje ligt nog braaf op mijn stoel te wachten en ik word er blij van. Dus ook al zijn de vogels gevlogen..FEL ROZE it is!!! Ben jij ook al aan de felle kleuren geslagen? xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten