zaterdag 2 maart 2013

LIVE...
Vaak met verjaardagen hangt men de meest kleurrijke slingers op die dan weer helemaal niet matchen met het interieur. Het is dan meer een icoon..Gekleurde slinger..ohw daar is een feestje :D! Maar een mooi totaalplaatje is het meestal niet. Door deze conclusie wilde ik een slinger maken die bij mijn huis past. Binnen 20 min was ik klaar en was mijn huis een stukje feestelijker. Ik vind hem nu zo gezellig dat hij nog steeds in mijn woonkamer hangt!

Wat heb je nodig voor een 2 meter slinger?

  • 2 soorten stof van 30 cm
  • Een kwast
  • Witte acryl verf of een ander kleurtje
  • 5 Dennenappels
Verf als eerste de Dennenappels tot de helft, deze hebben wat droogtijd nodig. Scheur daarna 1 cm strook van 2 meter. Mocht je dat niet halen in 1 stuk, kan je 2  stukken aan elkaar  knopen. Vervolgens 5 cm stroken van de stoffen  scheuren. Je mag ook zeker knippen maar ik vindt dit wat stoerder uitzien. En als laatste! Knoop alles vast aan  de 1 cm strook. Beetje gelijk verdelen en TADAA! HALLO GEZELIGHEID! Xx Devereaux

2 opmerkingen:

  1. ZOOOW leuk!
    love it, komt op mijn to do list:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zo benieuwd wat jij er van maakt! Zodra je jouw versie hebt zie ik het graag! Picture, picture!:D

      Verwijderen