woensdag 20 februari 2013



  LAUGH...
Geluk zit in een klein hoekje! Een super leuk boek met korte verhaaltjes over kleine geluksmomenten. Slapen tussen nieuwe lakens / Net genoeg tandpasta uit de tube knijpen voor de laatste poetsbeurt / Dat laatste kruimelige hoekje in een zak chips....allemaal voorbeelden die voor mij heel herkenbaar zijn, voor jullie ook? Omdat ik heb opgemerkt dat ik deze geluksmomenten niet vaak omarm ben ik een uitdaging aangegaan! Iedere keer als ik een geluksmoment ervaar in alle daagse zaken zal ik dit posten in de periode van nu tot aan kerst....Verschillende vragen dwarrelen meteen door mijn hoofd! ' Bestaan kleine geluksmomenten dagelijks?',' Zal ik een gelukkiger mens zijn als ik op kleine gelukjes mijn focus leg?' We shall see!! Spannend! xx Devereaux

Geen opmerkingen:

Een reactie posten